03 stycznia 2015

POSUMOWANIE 2014 ROKU | WSZYSTKIE STYLIZACJE



Witajcie w Nowym Roku ;-) Żeby tradycji stało się zadość, przygotowałam dla Was małe podsumowanie.


Oto wszystkie stylizacje z ubiegłego roku. Są wśród nich moje ulubione, ale zanim je zdradzę, jestem bardzo ciekawa, które to Wam najbardziej przypadły do gustu. Dacie znać w komentarzach? Zobaczymy, czy nasze wybory się pokrywają ;-) Jeśli macie ochotę na taką noworoczna zabawę, podajcie kilka według Was najlepszych numerków ;-)
















JESZCZE RAZ WZYSTKIEGO NAJ NAJ NAJ W NOWYM ROKU ;-)


P.S. Przypominam również o filmie, który pojawił się przed świętami.
TUTAJ →  https://www.youtube.com/watch?v=gKYJX6CXTYA

22 komentarze:

  1. No wszystkie są rewelacyjne :D
    Ale udało mi się wybrać kilka najlepszych wg mnie :P
    7, 11, 14, 21, 29, 38, 47, 56, 65, 72 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;-) Kilka? Wybrałaś całe mnóstwo. Nawet mnie samej nie uda się chyba wybrać aż tyle takich "najulubieńszych" ;-)

      Usuń
  2. Moje typy 35, 60, 72 :) Sporo miałaś kochana stylizacji :) Muszę się od Ciebie uczyć systematyczności chyba :D Buziaki i wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszego Aniu ;-) Systematyczność to chyba faktycznie najmocniejsza strona tego bloga. Cała reszta leży i kwiczy ;-) Hihi ;-p

      Usuń
  3. 7, 12, 66 ciężko było wybrać bo wszystkie są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z wiosenno-jesiennych wybieram 21 i 26, z letnich 34, a z zimowych 65, a za filmik świąteczny owacje na stojąco :)
    gratuluję systematyczności i kreatywności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anetka wszystkie piękne, a które Twoje ulubione? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany sporo tego bylo u ciebie kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. woow aż 72! gratuluję ♥
    Każdy był świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne zestawy :) każdy inny i ciekawy na swój sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał, ile zestawów! Każdy ma to "coś" w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 4, 16, 23, 47 i 65 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie cudowne, w moim stylu totalnie numery : 1,3,7,8,9, 11,12, 14,18, 20,22,28, 29,35, 39,43,44,45, 50, 53, 54, 56, 57,62, 65, 69, 71, 72

    ale najbardziej to uwielbiam 11 i 19, 29, 44, 53, 62 <3 to są mistrzowskie zestawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje typy: 6, 11, 18, 48, 50, 60 i 71

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie są ciekawe i odkrywcze -cieszę się ze wśrod nich znajdują się stylizacje z naszymi produktami www.supermoda24.pl-wszystkiego najlepszego na nowy rok i owocnej wspólpracy-pozdrawiam Alicja

    OdpowiedzUsuń
  14. Trochę ich było :) Ale oby tak dalej, nie zwalniaj tempa bo robisz to świetnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.