14 kwietnia 2014

BAROQUE PATTERN SKIRT





Słowa są w cenie. Tym bardziej mądre. Albo te, niosące za sobą jakąś konkretną informację. A że u mnie bida z nędzą, zamieniam się w milczącą sknerę. Nic Wam nie powiem. Chyba, że sypniecie groszem... to się zastanowię :p 


Żarty żartami... A tak poważnie. Wena wypięła się do mnie tyłkiem i najwyraźniej strzeliła focha. Próbowałam ją udobruchać, ale nic z tego. Nie pomogło czytanie artykułów w prasie, ani oglądanie wiadomości. Na próżno szukałam jej w czasopismach, na zakupach w spożywczaku, a nawet w gazecie z programem. Polazła wredota do kogoś innego i wychodzi na to, że się zasiedziała. A tu już zaawansowana pora wieczorowa! Wy zapewne spragnieni nowego wpisu :p Więc sami rozumiecie... siła wyższa. 

Zostawiam Wam zdjęcia i rozwiewam ewentualne wątpliwości. Otóż nie mam rajstop i nie było mi zimno. Tego dnia termometry w Lublinie wskazywały 24 stopnie - daj Boże częściej takie temperatury, bo dzisiejszy dzień pod względem meteorologicznym był najgorszym z możliwych.















buty/boots - supermoda24 (TUTAJ)
bluza/sweatshirt - Reserved
spódnica/skirt - Bershka
torebka/bag - rosewholesale.com (TUTAJ)
ramoneska/jacket - goodlookin.pl (TUTAJ)
okulary/sunglasses - Mango

12 komentarzy:

  1. Ślicznie się prezentujesz ;)) pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wena przyjdzie sama :D kiedyś... :D fajny ten sweterek na opak ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. to jest zestaw który w calości bym ubrała ;) totalnie trafne zestawienie! i ta spodniczka z ramoneską - cos pieknego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale boska spódniczka, bardzo mi się podoba jej zestawienie ze sweterkiem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Your skirt is absolutely amazing!!
    YOU CAN WIN AN AMAZING CORSET WITH TIES AT THE BACK!!
    COME TO PARTICIPATE DARLING :)
    http://www.peaceinmyshoes.com/2014/04/corset-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Cute skirt and cool jacket :) M&MFASHIONBITES mmfashionbites.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna spódniczka!
    Całość wygląda fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. super set, podoba mi się połączenie tej spódniczki z butami:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Całe zestawienie idealnie do siebie pasuje :)

    zapraszam także do siebie

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.